שתי הדרכים הפשוטות והאפקטיביות ביותר, איך תחשפו את העסק שלכם בכל מקום ובכל זאת!

מהן שתי הדרכים היעילות ביותר לחשוף את העסק שלכם לכמה שיותר אנשים?

שיווק מאז ומעולם היה חוד החנית שעסק חייב להשחיז ולחדד כל הזמן, על מנת לקדם את מטרת העסק שלו ועל מנת שיצמח ויתקדם.

אם נשים לב, רוב החברות הגדולות שמצליחות בימנו, שמות דגש על שיווק ומיתוג ואנחנו רואים את זה בכל מקום, אם בשלטי חוצות, בטלוויזיה וברדיו, מה שנקרא בדורנו השיווק הישן.

זה מה שהביא אותם למקום שהם הגיעו וזה בעיקר מה שמבדיל בינם לבין העסקים הבינוניים והקטנים בשוק, שאין להם תקציב שיווק כמו אותן החברות הגדולות, במיליוני שקלים בשנה (כן, מה ששמעתם, חברות גדולות משקיעות מיליוני שקלים כי זה מה שבעצם הביא אותן להיות חברות גדולות).

העולם המתקדם שאנחנו חיים בו, בא לטובת העסקים הבינוניים והקטנים, שהביא איתו את עידן השיווק החדש, או בשמו השני, השיווק הדיגיטלי. מה שנותן את האפשרות לתת ׳פייט׳ נאה למתחרים הגדולים בשוק ולשווק את העסק שלהם לכל אדם, מכל מקום בעולם ובכל זמן. גולת הכותרת היא שזה הרבה, אבל הרבה יותר זול מהשיווק הישן.

אז למי שלא כל כך מבינים מה זה, או לא מבינים בכלל על מה אנחנו מדברים, ראשית כל, אנו רוצים להגיד לכם: ברוכים הבאים לכדור הארץ של 2020.

השיווק החדש, זה אחד מהכלים והיתרונות הגדולים שיש לרשת הדיגיטלית להציע לכם, כדי לקדם את העסק שלכם, שיגיע לכל אדם שתרצו על מנת שיהפוך ללקוח פוטנציאלי לעסק שלכם.

ישנם שני סוגי של שיטות פרסום עיקריות ונפוצות בימנו, שדרכן תוכלו לשווק את העסק שלכם להרבה יותר אנשים וליצור מודעות עבור העסק. החשבון הוא פשוט מאוד, ברגע שיותר אנשים יחשפו אל העסק שלכם ולשירותים/המוצרים שלו, זה יצור יותר התעניינות וברגע שישנה יותר התעניינות, יש יותר לקוחות לעסק וברגע שיש יותר לקוחות לעסק, העסק עובד יותר ומרוויח יותר, כי הרי לשם כך בחרתם לפתוח את העסק מלכתחילה.

מה שיפה בסוגי הפרסום הללו, זה שלא צריך תקציב שיווק ענק ואפשר להתחיל בשקלים בודדים ואפילו אפשר לעשות זאת בצורה חינמית לחלוטין.

אז מהן השיטות ומה היתרונות והחסרונות שלהן:

1.שיווק אורגני

שיטת שיווק שבה אתם מפרסמים את העסק שלכם באתרים/רשתות חברתיות/בלוג, עם כניסות אורגניות של גולשים, שמתעניינים באותה הנישה של העסק שלכם.

2. שיווק ממומן

פרסום של העסק שלכם, או מוצרים שהוא מוכר לקהל הרחב בפייסבוק/אינסטגרם/גוגל/יוטיוב, בדרך של מודעות ממומנות, שבה אנחנו משלמים לאותה פלטפורמה חברתית עבור הפרסום.

3.פרסום אורגני

שיטת פרסום בשיווק הדיגטלי, שבה העסק בונה קהל יעד שמעוניין במוצרים או בשירותים שלו, בדרך של בניית דפי פייסבוק/אינסטגרם/ בלוג/רשימות תפוצה או כל דרך שבה ניתן לבנות קהילה סביב העסק והמוצרים/שירותים שלו ולהמיר אותם בצורה הכי טובה ללקוחות משלמים ונאמנים.

יתרונות השיווק האורגני

  1. יותר קל למכור את המוצרים/ שירותים של העסק כי מדובר בקהל שהוא בנישה מוגדרת שמעניינת אותו.

2 .תוכלו לתקשר תמיד עם הקהל שלכם ולקבל פידבקים, טענות, הערות, הארות ואפילו משובים שיעזרו לכם לשפר את התנהלות העסק שלכם מול הלקוח.

3. הסיכוי שהקהל שלכם יקנה מכם מוצרים, הוא גדול מאוד, כי אתם בונים אמון ושקיפות מול הלקוח באופן תמידי וככל שהאמון מתחזק, תוכלו גם למכור מוצרים או שירותים בסכומים גבוהים.

4.היתרון הגדול והכי משמעותי בשיטה הזו, שעם הזמן וההתמדה, דף העסק שלכם יהפוך לנכס דיגיטלי שמוכר לכם כל מוצר שתפרסמו (חשוב מאוד לשמור על עקביות ולפרסם מוצרים באותה הנישה)

חסרונות

1.כמות האנשים שאליה תוכלו לשווק ולפרסם את העסק מצומצמת ומוגבלות (ניתן לפרסם רק לאלו שכבר עוקבים אחרי העסק)

2.שיטה זו מצריכה המון זמן, השקעה והתמדה יום יומית.

3.לוקח הרבה זמן להגיע לגודל הקהל הנדרש, על מנת לשווק מוצרים ולמכור.

פרסום ממומן

זו שיטת פרסום שמתמקדת יותר בחשיפה לעסק ולמוצרים/שירותים שלו, עיקרון השיטה הוא לקחת מוצרים/שירותים של העסק ולפרסם ברשתות החברתיות ומנועי חיפוש, או כל מקום שבו אפשר לפרסם ולהיחשף לכמה שיותר אנשים.

יתרונות

1.ניתן לפרסם כמות בלתי מוגבלת של מוצרים לכמות בלתי מוגבלת של אנשים.

2.לא נדרשת השקעת זמן גדולה ואפשר לפרסם ולמכור כבר מהיום הראשון.

3.כמות בלתי מוגבלת של אפשריות פרסום.

חסרונות

1.נדרשת השקעה כספית שבה אתם בוחרים את התקציב ולפי גודל התקציב, ככה תחשפו ליותר אנשים רלוונטיים ואיכותיים לעסק שלכם.

2.נדרש ידע בפרסום ממומן ואם אין לכם ידע, אתם סוג של מהמרים ורוב הסיכויים שהכסף ירד לטמיון ולא יביא תוצאות רצויות. לכן, מומלץ לפנות לאיש מקצוע, על מנת שיעשה כדי לקבל תוצאות אפקטיביות יותר.

3.הרווחים נמוכים יותר מאשר בפרסום אורגני.

אז נכון. זה לא פשוט וזה מצריך השקעה של זמן או כסף. אבל זה לא אומר שזה לא אפשרי. זו השקעה שבסופו של יום תניב לכם תוצאות בצורה של הכנסה גדולה לעסק שלכם.

ישנם כאלה שאין להם את הזמן או את התקציב המתאים לפרסם את העסק שלהם, ובשביל זה מומלץ לפנות לאנשי מקצוע, שיעשו זאת עבורכם, בצורה יעילה ואפקטיבית.